niedziela, 21 kwietnia 2013

owocowe smoothie w burym kolorze

poranek wyrwany dźwiękiem telefonu z nudnych snów. dobre poranki zaczynają się od ładnych słów, później jest kawa i pyszne śniadanie - jeśli dźwięk blendera nie zbudzi tych, którzy w domu jeszcze śpią, to może być owocowe smoothie. napakowane tym co dobre. wypite przez kolorową słomkę. idealnie pasujące do wiosennego poranka z bukietem stokrotek. z najmniejszym bukietem świata mieszczącym się w kieliszku! (:
miksować można tyle owoców, że trudno się zdecydować. w zanadrzu mam już smoothie z kiwi i natką pietruszki, niedługo się nim podzielę. a po głowie chodzi mi ukochane mango z czymś pysznym. i koniecznie wersja malinowa. i z jagodami we fioletach. chyba zrobię swoje prywatne osobiste wyzwanie: smoothie we wszystkich kolorach tęczy.

smoothie owocowe

pół jabłka (2 niewielkie cząstki bez skórki)
pół dojrzałego awokado
4 łyżeczki suszonej żurawiny
1 łyżeczka jagód goji
pół banana

ewentualnie: łyżeczka miodu, 1/3 szklanki mleka sojowego

wszystkie składniki blenduję na na gładki koktajl. z podanych składników wychodzi dosyć gęsty, więc warto dolać niewielką ilość mleka, można także dosłodzić, choć żurawina i banany są moim zdaniem wystaraczającą porcją cukru.

61 komentarzy:

  1. może kolor bury ciut ,ale skład królewski wręcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne smoothie, zdrowe i chętnie bym się przyłączyła do niego. A najmniejszy bukiecik stokrotek jest najcudowniejszy na świecie, a te nutki mnie urzekły:)
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zdrowe. Można rzec, że koktajl młodości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm samo zdrowie , smoothie przepyszne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione poranki to te, które zaczynam od wybuchowego witaminami smoothie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie, chodził za mną podobny smoothie wczoraj. W końcu się zmobilizuję i zrobię:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mimo burego koloru je lubię, choć w kolorach tęczy musiałoby być genialne ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś chyba ma owocowo-koktajlową obsesję :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8:55:00 AM

    Jestem za takim wyzwaniem i mam nadzieję, że później pokażesz efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smoothie z rana ♥ cud miód i orzeszki ;)
    Kurcze, wszyscy polecają awokado, a ja jeszcze nigdy nie miałam z nim do czynienia. Muszę kiedyś w końcu spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocowanie czas zacząć. :-) Jagody goji ...hmm...jak smakują?
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwnie! same w sobie bez szału, jako dodatek całkiem okej:-)

      Usuń
  12. Kolor nieistotny - smak na pewno niebiański :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bure, ale jakie zdrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest przepis na pogodę ducha i radość w sercu :) ślicznie i zdrowo, i przede wszystkim - smacznie niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i co z tego, że bure?
    przecież zdrowe a to wystarczy!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki owocowy misz- masz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas urozmaicić swoje menu o coś tak zdrowego i pysznego ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam miksować, wymyślać i łączyć, próbować, codziennie inny codziennie nowy. Ciekawe ile jest kombinacji? Jutro będzie Twój:-)
    Bukietek bym powiedziała, jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. great photos!
    xxooxoxo
    lve
    happy first of may <3

    OdpowiedzUsuń
  20. na czym to Panienka Asiejka gra? bo nutki widzę.. :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozytywny poranek z pozytywnym mini bukiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś mi ochoty na takie owocowe smoohtie! A śniadanie to rzeczywiście najcudowniejszy posiłek dnia i najmilszy moment każdego ranka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bury, to też ładny kolor... Ja nie mam nic przeciwko kolorowi, jeśli dobrze smakuje :)Owoce goji? Uwielbiam!Zwłaszcza do owsianki na śniadanie. Twój pomysł na koktail - bomba! Witaminowa też! A u mnie do śniadania bukiecik fiołków, też w kieliszku. Słonecznie i ciepło pozdrawiam. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jagody goji same w sobie jakoś mnie smakiem nie zachwycają, ale zmiksowane to już co innego:)) i podobno witaminowa bomba.

      Usuń
  24. Co tam, że bure. Ważne, że pyszne :)
    Lubię ten papier w nutki (jeśli to papier) :).

    OdpowiedzUsuń
  25. smoothie jest pyszne:) zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pora wiosenna jest wsamrazowa na takie miksy i miksiki, lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo tu dawno nie byłam,
    Asieja szalejesz, bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajecznie. Bajecznie królewski poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie i pysznie to wygląda ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i Pozdrawiam ; ) Będę częściej tu wpadać ; *

    OdpowiedzUsuń
  30. owocowy, zmiksowany zawrót głowy...
    na dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pyszne,zdrowe i szybkie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, właśnie tak! dobry poranek to dobra kawa i dobre śniadanie :) a smoothie owocowe uwielbiam i nie znudzi mi się nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tyle różnych kombinacji, że chyba nie ma opcji, by mógł się znudzić:-))

      Usuń
  33. pychotka, też lubię takie śniadanko płynne. A jak kolor nie do końca fajny, to może zamiast w szklance - podać je w jakimś kubasie z mocno kolorowym wnętrzem, np mega pomarańcz dałby radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! kubek byłby idealny;))) ale mi kolor i tak nie przeszkadza, to coś z rodzaju: brzydkie, ale dobre.

      Usuń
  34. Ostatnio choruje na smoothie. Mój ulubiony to szpinak, pietruszka, banan - choć szpinaku nie wolno zbyt często spożywać, bo zawiera szczawiany utrudniające wchłanianie wapnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten szpinak z bananem i pietruszką to ja muszę koniecznie spróbować!

      Usuń
  35. Mniam !

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie, tutaj nawet bure jest kolorowe!

    OdpowiedzUsuń