środa, 14 października 2009

bajeczna fabryka!

co wspólnego mają bajki z gotowaniem? w pierwszej chwili pomyślałam, że zupełnie nic. a jednak.. z tworzeniem bajek, podobnie jak z tworzeniem nowych smaków. mieszamy słowa, mieszamy składniki. i powstaje coś. to coś najczęściej wywołuje uśmiechy na buziach. to coś smakuje, to coś sprawia, że wracają wspomnienia. ile jest smaków z dzieciństwa, które chcielibyśmy poczuć choć jeszcze jeden jedyny raz i zapamiętać już na zawsze? ile jest bajek, które pamiętamy? ile tych, które przez lata wracają? smaki, kolory, bajki.. zapraszam Was do Bajecznej Fabryki. miejsca zupełnie niezwykłego. takiego, w którym z pewnością wrócą wspomnienia. a może kiedyś i o gotowaniu bajka powstanie? wszak nie tylko złe czarownice w garach mieszały, nie tylko gumisie robiły sok z gumijagód, nie tylko czerwony kapturek niosła dla babci koszyk pyszności. nie tylko. może będzie nowa bajka?

12 komentarzy:

  1. Asiejko, podoba mi się :)) I już tam jestem!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiejko, już Twój blog jest dla mnie bajeczny, a jeszcze całą Fabrykę otwierasz z Dziewczynami - wspaniale :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu zrobiło się cieplej i słoneczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspanialy pomysl,zaraz sie cieplej i zaciszniej robi :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł To jakieś wspólne przedsięwzięcie, z tego co widzę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba ten pomysl. Z checia beda do Was zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz jak bardzo chciałam odwiedzić bajeczną fabrykę, nawet nie śmiałam prosić o zaproszenie
    a tu proszę jaka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pomysł, piękne wykonanie.
    Dopiero się rozglądam w Waszej Krainie, ale, tak jak mówiłam u Polki, zapowiada się...bajecznie ;)

    Ciepłe pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna Fabryka baardzo mi się podoba, ale zauważylam że ilustracje robią dzieci autorek.
    A jak ktoś dzieci nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  10. majanko,
    cieszę się bardzo!

    tili,
    bajecznie dziękuję..

    Beatko,
    wspólne, racja :-)

    gatko,
    odwiedzaj jak najczęściej!

    Moniko,
    mam nadzieję, że dołączysz z Karolką i narysujecie coś!

    Dziwnograj,
    dzieci autorek, dzieci czytelniczek, ale także same autorki i czytelnicy. może Ty też coś namalujesz? (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczułam się zaproszona,byłam już tam u Was i ślicznie tam macie:)

    OdpowiedzUsuń